onsdag 20. november 2013

Heldige meg!

Tenk at jeg skulle være så heldig å vinne boka  Barnestrikk fra Mørkeloftet som jeg hadde høyt på ønskelista og som jeg har skrevet om herWool Rocks arrangerte gibort og jeg vant!




Jeg har kost meg skikkelig med å bla i denne. Den er herlig annerledes enn andre strikkebøker - morsomme bilder, friske farger og kule mønstre!

Boka er laget av Evelyn Sævik som står bak las meninas og den består altså av en samling mønstre fra 70- og 80-tallet. Det er flere ting jeg har lyst til å strikke fra boka, blant annet den knallfine genseren øverst til venstre på kollasjen under.



Som ikke det er nok så var jeg så heldig å få Marte Helgetuns nye bok Strikk til barn i forsinket bursdagsgave fra min gode venninne Ann-Katrin (sjekk ut bloggen hennes Kreativt Krimskrams :-)). En aldri så liten julegave er allerede på pinnene fra denne boka.




Jeg storkoser meg med å bla i strikkebøkene og planlegge. Skulle nå, mer enn noen gang, ønske at døgnet hadde flere timer;-)

13 kommentarer:

  1. Kjekke bøker du har fått:) Ja døgnet skulle hatt maange flere timer;)

    SvarSlett
  2. Så heldig du er! Jeg ønsker meg begge de bøkene. Blir kjekt å se hva du lager fra dem. Kos deg! :-)

    SvarSlett
  3. Og heldige meg som får lov til å bla i bøkene dine ♥

    SvarSlett
  4. Så hyggelig at du liker boka, jeg er også helt frelst :) Den andre boka havner nok på min ønskeliste - kan jo ikke ha for mange strikkebøker ;)

    SvarSlett
  5. Ja, du er kjempeheldig!!! Kos deg!☺

    SvarSlett
  6. Moro med nye bøker. De så fine ut!

    SvarSlett
  7. Wow, så heldig! Kjempefine bøker begge to. :)
    God (strikke?)helg til deg :)

    SvarSlett
  8. Strikk til barn står høyt på ønskelista mi til jul! Flott blogg du har, titter innom her en del ja :)

    SvarSlett
  9. Så mye fint du strikker!
    Ps. Ja, jeg tror det er helt greit å dra på ferie til Bali for å besøke en knappebutikk... :O)

    Hilsen Fredrikke

    SvarSlett
  10. Heldiggris! Jeg ønsker meg begge to til jul, men erfaringen sier at det nok blir til at jeg må kjøpe dem selv etter jul, ja...

    SvarSlett
  11. Så heldig du er! :) Ønsker meg begge bøkerne :) Mistenker det er MYE fint i Marte Helgetun sin bok :)

    SvarSlett
  12. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min, det blir satt stor pris på! De bøkene ser så kjekke ut! Ha en flott førjuls uke!

    SvarSlett