søndag 17. november 2013

Forberedelser

På tide med en liten oppdatering fra denne fronten. Her strikkes og planlegges det. Ikke julegaver nei, men til julemarked! Jeg og mine tre venninner Guro, Janicken og Alice skal delta sammen. Vi har laget mange morsomme og fine ting (sjekk ut noe av det fine Guro har laget) som vi skal selge.



Egentlig er jeg ikke spesielt glad i å lage ting for salg - det kan virkelig ta knekken på inspirasjonen. Men denne gangen tente jeg straks på ideen. Det koselige opplegget rundt julemarkedet og det at vi skal delta sammen - det kommer nok til å bli både koselig og sosialt!




Vi fant ut at vi jo måtte ha noe strikket/heklet med siden det jo tross alt er det som er favoritthobbyen vår:)  Dermed blir det både tøfler, sokker, votter og luer til salgs. Vi strikker noen baggy luer i Drops Andes og lager dusker i alskens farger. Planen er at kundene (hvis det blir noen?) selv kan få velge farge på dusken så syr vi den på.

 
 


Så får vi se om vi får solgt noe. Uansett tror jeg vi får det veldig trivelig. Jeg koser meg i alle fall med forberedelsene:)

10 kommentarer:

  1. Spennende! Jeg også kunne tenkt meg å prøve julemesse engang, kun for å ha gjort det ;) Kjempe herlig ide om at de kan velge dusk selv! :) Lykketil!

    SvarSlett
  2. Åhh - det hørtes veldig koselig ut - særig å delta sammen. Kos deg videre med forberedelsene, det var en søt lue :) Lykke til med salg!

    SvarSlett
  3. Så gøy! Enig med Stine over her, det hadde vært gøy å prøvd seg på julemesse!☺
    Skulle gjerne vært på messa dere skal være med på. Jeg hadde med glede kjøpt en grå lue med en fargeglad dusk! Super idè! Masse lykke til!

    SvarSlett
  4. Så koselig og spennende! Lykke til m salget!

    SvarSlett
  5. Så artig med duskevalg for kunden:) Masse lykke til og kos dere på julemarked!

    SvarSlett
  6. Gleder meg veldig nå!
    Det blir kjempefine luer, dette Ü

    SvarSlett
  7. Så god ide å la kundene få velge duskefarge selv! Jeg er sikker på at luene kommer til å bli populære! Lykke til med markedet!

    SvarSlett
  8. Kjempekjekke luer dere strikker til messa. Og for en super ide å la kundene selv bestemme fargen på dusken! Morsomt og kreativt. Jeg skal krysse fingrene for at dere får masse salg. Uansett er det jo hyggelig å være sammen på messe, og tingene som er laget kan jo gis vekk i gave om det ikke blir solgt :) Kos deg videre med forberedelsene. Her er julegavene strikket ferdig (ikke til å tro), og nå er det bare kosestrikk og planlegging av julestrikketøyet ;)

    SvarSlett
  9. Dette høres kjekt ut! Lykke til på messa:)

    SvarSlett